Flytt på g

Som ni vet bor jag i både Lund och Stockholm men kommer ha min bas i Lund förtillfället eftersom det är där Adrian har sin förskola. Kommer uppdatera och visa bilder på lägenheten jag köpt! Flyttar på måndag! Nu är jag i Stockholm för att flytta mina viktigaste och finaste grejer till Lund, bilade upp hit med Hamza. Vi sjöng heeeela vägen, bara svenska låtar. Alltså svensk musik är extraordinärt. 

Jag var förbi Ikea för fixa ett bord till en snubbe här i Sthlm vars heminredning jag ej accepterar, väl där kom jag ut med massa saker till nya lyan..jag är så svag för inredning och städprodukter…

Kommentera

