Bostadsrätt

Jag har så mycket att göra så jag måste avvakta med youtube. Jag kommer uppdatera här så länge. Jag har kommit igång med lägenheten nu och visar snart bilder. För er som missat: 

JAG HAR KÖPT LÄGENHET!!!!! Inte vilken som helst utan min drömlya. Jag kommer ihåg när jag som gravid, tittade upp mot området och sa för mig själv ”innan jag blir 25 ska jag bo där”. Vill säga slicka mitt nöjesfält till alla inklusive min egna nära släkting som sa till gravida mig ”vad ska du som ensamstående 19 åring kunna ge ett barn utan bostad, utbildning eller para”. Det enda jag ägde på den tiden var ett körkort. Nu har jag mer än dig och din partner tillsammans – en hyresrätt i Sthlm och en bostadsrätt i Lund. Utan bostad va? Jag har gett honom 2, ya habibi. 

Jag har jobbat som en hora de senaste månaderna med tre olika jobb och fått bra med avkastning från olika investeringar. ”Gumman, prata med någon kunnig snubbe innan du ger dig in i aktiebranschen”. Herå gomman. Jag må vara något över 160 cm lång men snälla akta er, måste bara förbi.

Och förlåt till min Adrian som fått en icke närvarande mamma som jobbat dygnet runt hela våren, de skuldkänslorna kommer att föralltid äta upp mig inifrån men jag lovar dig, aldrig mer. Jag ska ge dig din godnatt puss, varje kväll. Och jag ska läsa exakt så många sagor som du vill. Ingen mer FaceTime habibi min son förlåt.

Och tack till alla mina älskade älskade barndomsvänner och vänner, familj, som passat honom under tiden. 

Min Adrian,min älskade son, nu ska vi inte flytta runt mer❤️ Du är här med mig nu.

Och där börja tårarna rinna.. Känner enorm tacksamhet


Kommentera

