Flyttkaos

Det finns 3 saker som återstår: Måla väggarna, matta, sätta upp tavlor. 




Jag hatar verkligen fondväggar så den bruna väggen bakom spegeln kommer också bli ljusgrå. Ni som följer mig på instagtam vet att en golvfira var här för att slipa golvet och lacka det vitt. De misstolkade mig helt och istället fick jag ett ljusare golv. Efter mycket om och men så fick jag golvet istället till halva priset. Och för det priset är jag väl ändå ganska nöjd…men boy vilken huvudvärk de gav mig. När man köper tjänster pallar man inte dividera fram och tillbaka, man vill bara få det man betalar för. Men jag har hört att det ingår i life och bostadsrätt, dvs bråk med diverse firmor du anlitar. 

Ser framemot att visa mer när allt är färdigt! 

Nu, plugga…


Fast jag hellre velat ta tag i flyttkaoset..

Kommentera

