Dumheter 

Hur mår ni? Jag vet inte hur det blir med bloggen. Jag är verkligen allt eller inget och jag undrar om vi inte borde köra på allt igen. 

Jag jobbar 24/7 pga måste pga student. Jag är aldrig ledig. Om jag är ledig har jag andra åtaganden. Allt detta gör att jag inte riktigt vet vad jag ska lägga ner tid på. 


Sen har jag av någon sjuk anledning börjat bli mer privat av mig. Ingen jävla aning om varför. Eller jo jag vet. Håller ju alltid på med dumheter. Önska jag kunde träffa er varenda en och dela med mig av dem. Jag har värsta manuset ifall någon vill göra film. 

Men om ni vill, så hör ni mig i appen P3 radio hela nästa vecka. Jag sänder från 17-22. Snälla låt mig göra er sällskap medan ni duschar städar och sånt. 

Ok. Trevlig lördag mina fakkin systrar. 

Kommentera

